Dimman innan nytt decenium

Vi började kvällen i Maja, Tims och Marias nya lägenhet på hornstull. Där hade vi lite tjejmiddag och mys. Det var kul att träffa Kerstin och Judit igen. Kerstin har jag gått med sen dagis till åk 6 och Judit kom till klassen i femman (?), har inte setts på flera flera år, så det var kul att ses igen.

 

 

Amanda fixar efterätten :)

Maja och hennes fina tyg

Amanda och Ida

Maja <3

Maja och Amanda :)

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅR  !!!!

GOTT NYYYYTT !!!!

Vi tappade tre av åtta när vi begav oss mot Sumpan

I rulltrappan på väg ner till tunnelbanan får vi lov (haha får lov att) kuuuta för att hinna med. Och jag ramlar så in i helvette! Och fyyyy fan vad ont det gjorde. Är så avundsjuk på alla andra som såg det och kunde asgarva, för det måste verkligen sett kul ut!! hhahahaha!! Fick ont i benet som fan och jag stykade fingret pga ringen... :(

Så här ser mitt ben ut idag. AUTCH !!!

 

Men vi kom fram till Jon och Louises lägenhet tillslut iaf. Där blev det klassisk vardagsrumsdans :) Inte varje dag men får göra det med Snygg-Jon och Snygg-Gustaf i FV3 ;P hahahahahaha!!!

 

Tim och Jon äääääälskar varann !!

Fram till ungefär här var kvällen jättlyckad. Sen kom ett samtal som bara var ett stort missförstånd och fyllesnack som jag verkligen skulle klarat mig utan.. men men. Jag väljer att komma ihåg allt tills här :)

 

Tack allihopa som gjorde att kvällen blev suuuuper :D

 

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING !!

Nu lämnar vi 2009 i historieböckerna och ser till att 2010 blir ett sjujävla bra år som inte ens går att beskriva i historieböckerna!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0