Paltkoma

AA vad jag älskar att bo i Hornstull. Åkte hem efter jobbet och tog en biljett till passet på friskis på väg in i porten. Så jag fick biljett till ett pass som var fullbokat och som man måste vara där en timme innan för att få en plats. Så eftersom jag bor i samma hus så kunde jag ju hämta den en timme innan och sen gå upp och byta om, äta äpple och ta fram köttfärs på tining innan passet :D WÜÜÜNDERBAAAR !!!



Nu sitter jag här och har världens paltkoma!! Varför kan jag inte förstå när jag är mätt och sluta äta då??!! Hur svårt ska det va?! hahaha! Men snart måste jag lägga ifrån mig datorn. Har med mig kampanjinfot hem från jobbet. Måste planera lite hur jag ska bygga kampanjen på tjej imorgon. Lyckades bli klar med hela kille idag, så imorgon är det tjej som gäller. Har bestämt mig för att hinna med A-ytan, två stylingbord, 3 dockor på jeanstrappan + omhängning för volymprodukterna. Och om jag inte ska behöva jobba över allt för mycket så krävs det mycket god planering :D Och eftersom planering är något av det bästa jag vet så ska det väl inte vara några problem ;P Lets do this !

 

Förresten den ny kampanjen och nyheterna på jobbet ser helt fantastiska ut !!! Mona och Andre är så sjukt snygga på bilderna också, GRYYMT!!

ÅÅÅ, det kommer såå mycket fint !

VILL HA VILL HA VILL HA !!!

 

/Js

 

Nu börjar "Tjocka barn - för feta för lek" låter som ett program med Jossanhumor! hahahah!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0