Hörde du?! Jag är nöjd !

Vilken dag!!! Låååång, men schit vad jag har hunnit med mycket. Allt jag ville hinna med, så det gör inget att jag jobbade 10,5 timme :D Annars hade jag antagligen fått göra det imorgon eller någon annan dag. för den här veckan är fullsmockad med massa dekoratörsmys :D Love it !! Ibland förstår jag faktiskt inte hur jag kan hålla uppe kreativiteten en sån här lång dag. Det är så roligt och jag lär mig själv väldigt mycket av att styla och hänga ihop stilar som verkligen inte är "jag".

 

 

 

 

Nu har jag precis grinat till ett amerikanskt skitprogram som jag inte ens kommer ihåg vad det heter. Och nu är det So you think you can dance.. var ska detta sluta....?!

 

Äntligen är Maja hemma från London igen!!! Känns som det var en evighet sen!! Hon åkte ju faktiskt i lördags. men ojojOOOOOJ vad vi har mycket att ta igen... här hinner det hända mycket ;P hahaha!!

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0