Äntligen fredag

Yes! överlevde dagen! Trodde inte det va sant när alarmet ringde imorse, mitt huvud va såå tjockt! Så jag messade chefen och sa att jag börjar kl 9 istället. sköönt! Men jag kom upp iaf och jobbade hela dan. tänkte ta en riktigt kort dag idag, men så blev det inte riktigt. Hatar att inte bli helt klar ju! :P haha! Nu är det ju ändå helg.

 

Köpte ett par nya jeans idag också! Kommer inte ens ihåg när det hände senast? Har pinsamt många jeans i garderoben men använder de aldrig. Men nu har vi fått in ett par skitsnygga crocker i en grym tvätt och Nudie long john-passform. Love it!! Så nu ska jag börja använda jeans igen.. eller iaf dom här :P

 

Ikväll ska jag ta det lugnt, vänta på att Maja ska sluta, varför stänger skickla kl 8?!! Läängtar såå, för vi ska svulla pizza :L GÖTTA!!

Just de bilderna från kickoffen, jag har laddat upp dem på facebook, så ni får bara några stycken här:

 

 

Underbara D.gatan brudar !

Ååååå, roomie <3

Föredetta Hötorgsgänget, det är fler av oss som har slutat än som är kvar...

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0