Falun by night

Happ, då var man hemma då.. känns inte ens som att man har börjat kvällen så stänger dom. 2 vad är det för tid att stänga på??!!

Yeye, jag har iaf haft kul, fått p2 och dansat. Och jag har fixat både bild och FILMbevis till dig Roomie :P hahahaha!!!! Alla fördomar uppfylls :P hahaha!!

 

Här är några av bildbevisen:

 

Var först på China Thai och åt med Kicki och Johanna. Var meningen att vi skulle till borlänge och äta thai, men dom stängde 5. hahaha!! lustigt!

Sen hamnade vi på en förfest där vi inte kände nån, bara dessa töser, Linda och Malin som jag gått gymnasiet med :)

Vi kände att vi inte riktigt passade in så vi gick.. utanför stod det en fyrhjuling! hahahahhaha!!! japp, vi åker skoter eller fyrhjuling till jobbet här uppe ;P

Malin Hall och Jag efter Etage. 
Japp, du hörde rätt.. jag har varit på ETAGE !! Kände mig så jävla gammal ! Men det var kul att träffa lite falufolk som är hemma över jul och så. Jag fick till och med se Eva!! LYCKA!!! 

Så nu sitter jag här hemma, hungrig och inte alls färdigfestad!! Det enda som fanns hemma var ananas, så jag har burkat upp och käkar som aldrig förr :P haha

 

 

God Natt gott folk, nu kanske jag också borde sova. Man ska väl upp och åka skoter imorgon :P WEEIII!!!

 

 

/Js

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta överdriv nu Jossan..

2010-01-03 @ 13:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0