Ett sista hej från Stora Essingen...

Happ, då var de flesta sakerna nerpackade. Nu finns det ingen återvändo, nu måste jag flytta. Det känns jätteroligt och spännande men så himla sorgligt på samma gång. Det här var ändå min första lägenhet i Stokholm. Det sitter sååå oändligt mycket minnen här. Har hittat massa minnessaker nu när jag slängde ner det sista så jag blir lite nostalgisk.

 

Men på nått sätt är det ett sätt för mig att verkligen gå vidare. Att lämna alla jobbiga och tråkiga minnen och ta med mig alla glada roliga minnen som den här lägenheten har fört med sig. Läskigt är det också eftersom jag aldrig bott själv.. för först bodde jag med Björn i 1 år och nu har jag bott med Jennifer i 1,5 år.. Så nu är det nog dags för mig att helt stå på egna ben. WEEIII !! :D

 

Jag känner verkligen så.. nu jävlar!! Den här hösten har mitt nya fabliv börjat, utan massa djupa problem och bara massa ytliga problem som löses bäst med hjälp av en tjejkväll med Sex and the City :D hahahahahaa!

 

Nästa gång vi ses sitter jag i Hornstull. 
Ses då!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0