Falun eller inte Falun ?!

ÅÅÅÅÅ beslutsåmgest!! Vad ska jag göra??!! Tuur att Maja ringde och väckte mig nyss annars hade jag nog sovit hela dan. Nu sitter jag och tittar tågtider till Falun och KUL att alla är slut! Finns bara svindyra kvar.. SUCK!!

 

Mamma är i stan och tänkte åka hem imorgon men vet inte vilken tid. Jag skulle ju kunna åka hem med henne men jag vill ju inte komma fram imorgon mitt i natten... för när jag väl åker hem vill jag ju hinna träffa alla och göra det jag vill göra. Men samtidigt vill jag inte åka hem idag och sova helt jävla själv i mammas lägenhet... ÅÅÅ!! vad ska jag göra??!!!

 

Hmm... alltid bättre att få ner det såhär på papper. För nu låter det som att det bästa alternativet är om jag åker hem med mamma imorgon så får det vara skitesamma vilken tid det blir. Sen åker jag hem med Kicki i Pär på måndag aaastidigt på morgonen då hon ska till Arlanda. Måste bara kolla exakt vilken tid det är så jag hinner till jobbet..

 

Eller neeej nu ångrade jag mig.... jag kanske tar det sena tåget ikväll istället... GAAAH!! Måste ha mat i mig och få bort den här huvudvärken innan jag bestämmer mig!!

 

Vad kul att ni har haft det nu va?! ;P

/Js

 

Bilder och historia från 2009 sista natt kommer så fort jag hämtat tillbaka kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0