Flyttpackad

SUUUCK !! Jag orkar verkligen inte och har verkligen inte tid att vara sjuk! Har typ inte kunnat stå i kassan för jag har nyst så mycket idag haha! Fan... Då var det bara att börja proppa i sig diverse piller då.

 

Igår hade jag och roomie en liten packdag för att få ihop lite kartonger till det första lasset som går till Hornstull i helgen. Flyttar bara det viktigaste i helgen och sånt jag använder. Så får jag komma och rensa och kasta allt annat sen. Känns skönt så jag kan börja få ordning och också se hur mycket förvaring jag har. Måste nog kasta en del.. :P "Jag är så jävla flyttpackad!!!"

 

 

 

Sen blev jag bjuden på supergood middag ala mickespecial :P

 

Ikväll blire också massa god mat, för ikväll är det traditionell Taco-kväll med Martina!! :D TJIIHOW! Då kanske jag blir lite friskare.. hoppas hoppas... En sak är iaf klar, Taco-kvällarna måste fortsätta trots att de kanske inte blir på essingen!!

 

Nu ska jag vila lite innan dom kommer hem så ja orkar tjattra hela kvällen sen :P

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0