Gla tjej

Idag har jag bara gått runt och läängtat efter att få gå hem till min nya fina lägenhet :D Haha.. har kommit på att jag säger att den är så fin hela tiden, men det är ju fortfarande bara i mina tankar den är fin :P Men snart så är den finast i heeela stan!

 

Men medan jag längtat har jag haft en supermysig dag på jobbet också. Vek massa massa jeans idag! Det är otroligt hur mycket man kan sakna det när man inte gör det så ofta. Linn blev nästan sur på mig där ett tag för jag tjatade om hur kul jag hade det! hahah! Kände mig sådär äckligt positiv :P haha! Ska inte upprepas, lovar ;P

 

När jag väl kom hem till min nya (snart superfina) lägenhet så deckade jag på två röda i sängen. Alla nätter är inte lika lätta som alla andra skulle man väl kunna uttrycka det som... Nu har jag precis lagat mat och diskat upp allt efter mig direkt! Känner mig sååå vuxen :P Det är så himla mycket roligare att äta nu när jag har nya tallrikar och bestick :)

 

OOOOpps! nu knackar min nya granne på!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0