God Morgon

Ligger fortfarande kvar i sängen och det känns väl som att det är nånting jag skulle vilja göra hela dan. Så jävla trött!! Blev ganska sent igår.. eller tidig morgon. :P Hade inte somnat innan morgonposten damp ner på hallmattan hahaha!! Illa!

 

Men jag antar att jag ändå lär parvla mig upp snart.. har dock ingen aning om vad jag ska göra. Jag har lust att bara åka in till stan och strosa omkring, gör det så sällan känns det som. Men jag borde åka till stora essingen och packa och rensa upp massa saker om mamma ska hjälpa mig att köra grejer imorgon. Och jag vill träna idag också... varför går det inga sena pass på lördagar?!

 

Jaja.. får nog bli strosning på stan idag. Morgonpass imorgon och sen direkt till essingen och fixa innan det är visning och mamma kommer och ska köra grejer, perfekt!!

 

MAJA !!! Seriöst! Sjukt dålig tajming att åka till London idag !! Need you to call me, YEEAAAH!! hahahaha!!!

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: SAlli

TACK for hjalpen vannen!

Du ar go du!

Din blogg ar sa mysig!

2010-01-20 @ 01:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0