GÖTTA !!

Fyyy vilken göttakväll jag och Maja har haft ikväll!! hahaha! :P

 

Först blev jag bjuden på en utsökt Tacopaj hemma hos henne (jämn match där mot den förra veckans ;P haha) och sen GICK vi hem till mig (tar ju bara 5 minuter) och bakade kladdkaka med vit choklad YUMMII!!

 

Jag vet, borde träna... bokat in mitt första pass i helgen :D Nöjd!

 

När vi ätit upp den verkligen rinnande kladdkakan mådde vi mest illa och ville kräkas. Då satte vi på 17 again och illamåendet gick över ganska snabbt.. iaf för mig :P Eller jag höll iofs på att kräkas för att en viss skådis är så äckligt heeeet !! Jag vet roomie, pojke!!!! ;P hahaha!

 

Nu ska jag sova, ingen sovmorgon imorgon, bara massa omhängning och fram med finfina nyheter!! :D Weeeii!!

 

God natt gott folk !

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0