High

Antar att det är mitt fel och att det återigen handlar om att jag har så sjukt svårt att lita på någon annan än mig själv. Jag vill bara inte ta ett beslut nu som gör att jag sårar någon längre fram. Men hur vet man det nu? Och hur ska jag kunna lita på att jag inte alls kommer att såra någon när det är det som "alltid" händer. Det klassiska som folk, inklusive jag har varit med om förr... Är inte det här ett sånt klassiskt scenario? Hur ska man veta om det här är ett undantag och att allt kommer att lösa sig?

 

Okej vart fan tog de där ytliga porblemen vägen??!! Suck.. nej det är bara jag som överdriver. Nu ska jag fan bara lita på människan för om jag gör det förvinner alla problemen, SÅ ! Borta!! :D Jag är glad igen!

 

Så skönt att man kan bestämma själv vilket humör man ska ha genom sin inställning. :D

 

 


 

 

Idag har jag inte gjort så mycket.. packat upp de sista kläderna bara. Såå skönt att ha det gjort bara. Det är ungefär som att ta ut plocken på jobbet. haha :P Åååå, det är så fint här nu. Har tänt lite ljus och lyssnar på grym musik (One republic - Come home) och snart får jag besök. :) Weeii !

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0