Hope for Haiti now

Faan, så ska man fastna framför tvn precis innan man ska gå och lägga sig. Kan inte slita mig från Hope for Haiti now. En gala tillängnad de drabbade i Haiti. Alicia Keys var helt fantastisk som vanligt, love her! Nu kan jag inte stänga av förrän jag hört U2 och Jay-z duet. Kan bli intressant. Men eftersom det håller på till kl 4 så har jag gjort iordning mig och krupit ner i sängen så jag kan "vila" lite emellanåt. :P Men fy va bra artister det är hela tiden då, vill ju inte somna! Är såå blödig för sånt här så tårarna kommer väl hålla mig vaken, ett tag iaf.

 

Kom och håll mig vaken!! Kom och krama mig frisk......

 

 

 

Okej, nu känner jag mig hemsk som klagar över att jag är lite förkyld... sooorry...

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0