I <3 London

Jag har verkligen tänkt mycket på London sen jag var hos Maja igår. Så jag var tvungen att rota fram bilderna från förra året då jag och Jennifer var där. Vi måååste verkligen dit igen! Seriöst, det ska bli av! Måste bara vänta tills det blir skinnjackeväder, då jävlar ska vi dit och shoppa, sitta på uteserveringar och strosa ihjäl oss! :D

 

 

Turiststrosning !

Sjukt snygg roomie!

På väg till tunnelbanan:

"Vänta, stanna, sätt dig här, trappan är skitsnygg, kommer bli ett jättebra foto!!"

På whitemall..hall... eller nått. Då jag skulle försöka få tag i Kickis nummer och ringde runt till halva Falun hahahahhaaa!!!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAA !!!!! Kommer aldrig glömma vår hysteriska resa då vi plankade på tåget ut till flygplatsen och satt och tryckte på varsin toa! hahahahahaha!!! Var tvungen att dokumentera detta med den här bilden :D hahaha!! Jag var livrädd! haha!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: rooomie

åååååååååå, hahahahahahahahahaha!!!!!

vilken tripp!

äntligen har jag klippt av lappjäveln från halsduken också!! =)

vi åker så fort solen visar sig, jajaja!

2010-01-23 @ 01:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0