Istid i Falun

Fyyyy vad kallt det är!!!! Har fortfarande inte tinat upp efter jag och Malin gått på stan. (Det är så kul att samma personer jobbar kvar i butikerna som jobbade där när jag gick i högstadiet.) Sjukt kallt!! Att ha tajts och en liten päls var tydligen inga bra Falukläder. :P Synd att jag inte har något annat med mig då.. haha!

 

Det var iaf jätteroligt att få träffa Malin lite. Vi måste verkligen träffas oftare nu när vi ändå bor så nära varann (hon har börjat plugga i Uppsala). Det är verkligen nära! Det ska det bli ändring på. :)

 

 

Den här utsikten har jag utanför huset i Falun denna dag. :)

 

Det är faktiskt jättemysigt att vara i Falun och hälsa på, trots att det typ är istid här. Var sååå trött (bakis) och hade brottom när jag packade igår så jag tänkte inte riktigt på att det var så här kallt. Fast nu kallar ju Falubona det här vädret för värmebölja i jämförelse av vad det har varit. BUUUURRR !!!!

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: ***MIA***

Ojdå, går det så fort att "glömma bort" hur kallt det är på vintern i Falun om man flyttar till Stockholm? Bäst man passar sig;)

2010-01-02 @ 20:00:56
URL: http://www.mimikry.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0