Jävla skitdag som kan dra åt helvete !!!

AAAAAAAAAAGH !! Vet inte vad jag ska göra... finner inga ord för hur ledsen och besviken jag är för det här.. kan liksom inte sätta fingret på det och jag känner mig aslarvig som blir såhär ledsen av det, men det påverkar mig så himla mycket. Hatar när man är tvungen att hålla sig från gråt när man är på jobbet också.. suck!

 

Nu har jag iaf kommit hem.. ska torka tårarna och försöka lugna ner mig lite nu, sen blir jag väl ensam hemma hela kvällen då! Kul fredaskväll... har en känsla av att den här helgen kommer bli olidligt lååång.. :(

 

Jävla skitdag som kan dra åt helvete, helt enkelt!!!

 

/Js

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Älskade Jossan, hoppas det inte är något allvarligt som har hänt!?

Mängder med kramar från faster

2010-01-15 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0