Kickoff

Vilken dag... onödig på något sätt. Eller... inte enligt mina planer och då blir jag knäpp i huvet. Men jag hann ju med det jag skulle göra imorgon idag, så då får jag väl göra det jag skulle gjort idag imorgon istället. ;P

 

 

Har inte riktigt vant mig vid att bo i stan :P hahah! kommer på mig själv att springa fram till fönstret och dra upp persiennerna så fort jag hör en siren, man vill ju se vart den är påväg. haha! Det sitter nog kvar från jag bodde i Falun. Då ville jag alltid se vart den skulle för då visste man att man antagligen skulle läsa om det nästa dag i Falu Kuriren och då var det ju coolt att veta om det innan! hahah! :P

 

Ikväll är det en liten mini Kickoff med alla JC butiker i Stockholm. Ska bli riktigt kul, måste bara hinna sova lite innan, helt slut. Förra gången vi hade Kickoff blev det succé!! Det var en heelt underbar kväll och jag fyllde år på tolvslaget. Då var vi på Cirkus med assnygg modevisning och Mando Diao spelade <3 Den här bilden togs av Mark då, känner man igen mig? NEJ!!

 

 

Världens bästa hötorgsgäng !! <3






/Js

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Föredetta hötorgsgäng! - martina

2010-01-21 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0