Lördag

Blev inte så mycket strosning på stan.. haha! Åkte först till Mariatorget och fikade med mamma på ett mysigt konditori, där satt vi ett tag. Sen jag jag till jobbet på Hötorget först och fastnade där ett bra tag, sen gick jag och tittade till Andreas på jobbet på D.gatan. Så konstigt att se honom jobba hos oss.. :P BRA tycker jag!!

 

 

 

 

 

Sen var det liksom inte så mycket tid kvar, så jag åkte nästan direkt hem. Somnade i sängen direkt hahah! Som sagt, inte sovit så mycket inatt. Nu har jag precis ätit lite middag och ska nu åka hem till roomie, eller till oss.. eller hur det nu blir. Till stora essingen ska jag iaf :P Titta på Paradise Hotel XL (syynd maja att du missar det ;P) och dricka Cola :D

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0