Märkligt

Idag har det varit en sån där dag på jobbet som går lite omärkt förbi... har bara märkt om rea hela dan.. HAHAHAHAHAAA!! omärkt har märkt!!! haha! okej, sjukt tråkigt skämt..... sorry!

 

Sen tog jag en fika med Lucas som jag jobbade med på hötoget förut. Har inte träffat honom på över ett år nu så det var kul att träffas och höra vad han har sysslat med/sysslar med nu för tiden. Och den jäveln har precis varit i Thailand och ska snart tillbak dit i 3 jävla månader!!! Asså seriöst!! Kan folk sluta åka utomlands!! Jag blir snart förbannad på riktigt, jag vill också!! Om någon känner för att bjussa så är det bara att säga till ;P

 

 

Lucas på min och roomies temafest :P Snyggt! Haha!

 

Nu sitter jag bara och försöker bli hungrig istället för godissugen... svårt..

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0