Segbulle

Kan man ha en mer seg dag??!! Inte okej att känna sig så här seg och sjuk som jag gjort idag när det är skyltfönster dags... men blev klar.. nästan iaf. Ska bara finlira lite imorgon, det är en docka som förstör hela fönstret som måste bytas osv. :P

 

Kickoffen igår var iaf jätterolig. Det är så roligt nu när man bytt butik för då är det så kul att prata och få träffa alla från hötorget igen :) Men igår kände jag också att jag verkligen jobbat ett tag på D.gatan. På ett bra sätt!

 

Skulle vilja lägga upp massa bilder från igår nu, men jag känner mig verkligen inte frisk så jag tänkte sova lite innan jag ska iväg och träffa Maja! ÄNTLIIGEN !! Ååå vad vi har mycket att prata om, vi ska byta detaljer med varann ;P haha!!

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0