Shoppingsugen

Idag fick jag för mig att ta värsta shoppingrundan efter jobbet. Så jag sprang in på varenda jävla butik i hela stan (kändes det som) men jag hittade ingenting!!!! jag var verkligen beredd att köpa vad som helst! Men det var ingenting som lockade... eller jo.. köpte ett diadem med rosett.. jag vet, jag kan inte heller se mig själv i det men men, det var sött. (som att jag brukar klä mig sött?! haha JAJA) :P

 

Sur blev jag att jag inte fick åka hem med fulla kassar och ett leende på läpparna. Så jag åkte till Daglivs och storhandlade mat, för på matbutiker har jag inga svårigheter att shoppa haha !

 

Storhandlingen resulterade i en good middag. Har bestämt mig för att bli duktig på att laga mat. Så hjälp mig med mattips!!! Idag gjorde jag egen Tacopaj för första gången i hela mitt liv :D Duktig kände jag mig och götta blev det!! (och två stoora matlådor :D) NÖJD !!

 

 

 

Nu tänkt jag att jag skulle komam i säng i lite bra tid.. men kom på att jag måste tvätta håret ikväll.. suck! Kommer väl i säng om nån timme då. Hatar att jag måste torka och platta håret innan jag går och lägger mig!

 

 

/Js

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0