Skoterdag

Gud vilken underbar, men kall dag jag haft :D

 

Vaknade sent som man nästan kan säga som vanligt om nu på senaste tiden (stolt över att kunna sova längre än till 10 på helgerna.) Så jag fick lite bråttom till Kicki som kom och hämtade upp mig då vi skulle åka ut till Pär i Enviken (Björkboda för att vara exakt) och åka skoter. Vi kom fram till att det var två år sen sist och guuud vad jag har längtat. :)

 

Vägen dit är så vacker! Helt öde med undantag för ett par bilar man möter, massa snö på alla träd i skogen och varningsskyltar för älgar. Måste säga att man saknar det ibland, lugnet.

 

Eftersom vi var fyra stycken och en skoter så band vi två bobbar bakpå som Daniel och Kicki fick åka på. Själv satt jag (vad jag trodde) tryggt bakom Pär som körde skotern.

 

Daniel och Kicki tar en tur

Pär visar vart gasen och bromsen sitter inför mitt första åk för i år :)

Adrinalinkicken är inte nådig!!! UNDERBART !!! :D

Kicki och jag <3

Otippat :P

 

Världens godaste fika!! Hemlagad cheescake, hemgjorda pepparkakor och hembakade lussebullar, imponerande fika!! :D

 

 

Det här måste göras om nästa år igen :D Man kanske skulle skaffa sig ett vinterhus i Björkboda!

Tack för idag allihopa !!

 

 

Har varit helt underbart att vara hemma den här helgen. Massa snö och underbara kompisar :) Lovely! Och mamma kom hem en timme innan jag skulle åka, Fanx !

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0