Smurfhits

Hemma efter en lugn dag på jobbet. Har varit lite mer "i butiken" och agerat säljare nu senste dagarna. Tycker alltid att det känns som om jag inte gör någonting då, är så van vid att alltid ha något projekt på gång. Men det har verkligen varit skiitkul!! Trodde jag hade glömt bort och inte kunde nånting, men det går faktist bra :) Det är roligt att köra lite service, det är så mycket mer socialt mot det jag brukar göra. Inredning och dockor pratar inte så mycket även om jag alltid pratar med dom :P

 

Jag ville verkligen träna idag, men eftersom jag fortfarande inte är riktigt frisk så blev det inte så. Men ville iaf göra nånting som amn mår lite bra av innan jag åkte hem. Så jag åkte och provade solariet precis här vid Hornstull. :) Har inte solat sen i sommras och det var lika skönt som jag minns det. Somnade som vanligt efter typ 3 minuter :P Ville aldrig gå ut därifrån, det var så varmt och skönt. Vår nu tack!!

 

 

Smurfhits

 

Nu ska jag gå och göra en egen wok med kyckling och cocosmjölk :) Förlåt att jag pratar så mycket mat hela tiden men jag tycker bara att det är så roligt att hålla på, hår fått nån fling som jag alltid får :P Lugn, snart byter jag grej! haha!

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0