Söndagsflytt

Vaknade kl 1 idag, efter 12 timmars behövlig sömn :D Runt halv 4 kom dom som ska ta över lägenheten på Stora essingen dit för att titta på den. Kändes konstigt att tänka sig att dom ska bo där nu.. Känns fortfarande jättesorgligt att lämna Stora essingen. Jag har trivts såå bra!!

 

 

När dom gått kom mamma och hjälpte mig köra över lite mer grejer till hornstull. Så nu är nästan allt här. Skönt att få ett matbord, stor tv och alla andra smågrejer så man kan känna sig mer hemma. Nu fattas bara en rensning av garderoben och vinden, KUL!

 

 

Matbordet, lampan och lilla tvn på plats i köket :D



Mamma överraskade även mig med en ny dammsugare!!! GRYYYMT!! Var sjukt välbehövligt! Nu behöver jag inte borta av fötterna innan jag ska sova, sätta på mig skorna eller ha grus innanför byxorna längre :D

 

Imorgon är det kampanjstart på jobbet! Så jag antar att det får bli en tidigt ikväll. :)

 

/Js

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Va fint du har fått !!

2010-01-19 @ 10:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0