Trött tjej, Frivillig med bil?

Idag är det en välldi välldi trött men gla tjej som skriver, deckade dirket när jag kom hem efter jobbet igen! haha! Vet inte om det är för att min nya säng är så sjukt skön... :) Eller är det kanske lugnet som infunnit sig igen efter att jag hängt om allt ordinare, gjort styling vägg och stylingborden fräscha igen?! :P

 

 

Stylingbordet jag gjorde till d.gatans öppning.. åå saknar expoteamsaker, skicka iväg mig på nått NU !! :D

 

Skulle egentligen ha kört ett lass till från essingen idag men pappi fick förhinder. Typiskt.. jag vill ju ha min tv och matbordet.. ingen annan med bil som har lust att köra en vända ;P kom igen nu!!

 

Nu ska jag göra att försök att resa mig från denna gudomliga säng och släpa mig in i köket och laga lite middag. Trots att jag inte är hungrig. Men det är faktiskt riktigt roligt att laga mat i nytt kök och med nya grejer. Det känns inte riktigt som hemma ännu och då blir det mycket roligare :P haha!!

 

Spotify är verkligen världens bästa uppfinning! Kopplar in datorn i stereon och shakear här varje dag :D

 

 

Kankse inte lika coolt som att snurra LPs men liite mer praktiskt :P

(btw så är det coolt att vi har plats för ett djbås i vår kassa på jobbet, förklaringen till bilden :P)

 

 

Nej, nu blire Faluköörv och mackisar ! ;P

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0