From different realities

Ikväll har jag fått träffa roomie!! Och äntligen har hon fått sett hur jag bor nu för tiden. :D

 

Vi lagade massa god mat, blev helt proppmätta och orkade inte efterrätten. (därför sitter jag och klämmer i mig alla bullar nu :P) Vi tog popcorn på Bion som efterrätt istället. Vi såg Sherlock Holmes. Den var riktigt bra! Älskar sånna där smarta filmer där man imponeras av karaktärerna :)

 

 

Fick mig även att få ännu mer Londoncravings !!

Kändes lite sådäär att gå helt äcklig med min groteskt fula arena myströja med pälsen över genom heela stureplans-stråket på väg hem. hahaha!! Yeye, I don´t care (som King Curtis skulle sagt)

 

Nu känner jag mig alldeles pigg... kikade runt lite och fastnade på Ewouts blogg (ledaren för Moyo kwa Moyo i Tanzania) äs den här. Såå underbart att få lite uppdatering om barnen och Salome. Får mig att sakna afrika-livet, barnen, musiken och allt som var så underbart med att vara där.

 

Hittade en bild från Matanana där jag sitter i min äckliga Arenatröja och sjunger cecila lind, ganska långt ifrån en lördagsnatt på östermalms gator.. hahahaha! Men jag antar att båda är underbara på sitt sätt..

 

Bangili-stund med bästa Ima, Jingo, Mariam och Zawadi i det fina volontärhuset. <3

 

 

Nu ska jag titta igenom lite bloggar för att få en uppdatering om hur Elle-galan var. Visst är det olika världar, men kan man inte få tycka att det är lit underbart också? Annars kommer jag bli knäpp!

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0