Västerbron

Tog en promenad över västerbron. Ville passa på att fota lite medan solen ändå var framme. När jag åker över västerbron får jag alltid en sån där känsla av att Stockholm är så otroligt vackert och att jag är så lycklig som bor här. haha! Så jag försökte fånga den vackra utsikten och de fina husen med alla dess skorstenar. Gick sådär.. det är inte riktigt min grej att foto vyer.. blev desto mer närbilder på konstiga saker.. som vanligt! haha!

 

 

Pälsade på mig rejält, med dubbla tajts, tre tröjor (arenatröjan på igen hahaha) två halsdukar, mössa, vantar och jacka. Trodde ändå att mina ben skulle lossna.. sjukt kallt !!!

 

Som sagt.. inte riktigt min grej

Roligae att fota sånt här! Mer..... fängslande ;P

 

 

Nu sitter jag med rosiga kinder helt nerkyld och äter varma bullar.. GÖTTA! :D

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0