En torsdag

Pjuuudi.. då var den nervösa, viktiga saken över, skönt! Gick till jobbet idag också, tung i huvet var jag men det gick bra ändå. Är ju ändå ledig imorgon. Märkte idag också att jag nog måste ta en vända på stan. Har inte gått i affärer sen innan semestern och det märks. Annars brukar man ju ha sån stenkoll på vad som finns men nu kände jag mig helt borta och massa nya fina grejer har kommit till butikerna. Så det får kanske bli en sväng på stan imorgon då :)

 

Efter jobbet mötte jag upp mamma som är i stan och käkade lite middag och hängde på hennes hotell. Nu har jag kommit hem och är såå glad över att jag städade igår. För ooo så mycket trevligare det är att komma hem till ett städat hem :D

 

Snart kommer Mikey hit också, wei!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0