Peace & Love 2010

Det var ju det där med Peace & Love bilderna också. Gud vad jag har tjatat, så nu tänkte jag lägga upp ett par stycken.

Först ut (för oss iaf) var Melissa Horn. Underbar och mysig konsert men lite för låg...

Men hon är fin hon :)

ROBYN var heelt grym!! Outstanding!

Donkeyboy var förvånandsvärt töntiga live, men gillar musiken.

Och så till höjdpunkten på hela festivalen (konsertmässigt iaf) JAY-Z!

Hade verkligen sett fram emot att se honom, men jag var inte beredd på att få ståpäls över hela kroppen och tårar i ögonen när han kom ut på scenen! Kunde inte fatta hur stort det skulle bli. Var verkligen beredd att konvertera till hiphopare efter konserten!!

Tror vi stod lite för långt bak för att vara så taggade, haha! :D

 

 

Lördag:

Häng i Djurås hos Naulas

Ett mys

Korsa ängarna för att ta sig till tåget in till festivalen, dä ä mys dä!

Svalkande med glass i den tropiska värmen :)

Häng på bakgård

Och så lite camphäng :)

 

Var en grym festival med Jay-Z, Robyn och Miike Snow som musikhöjdpunkter och myset hos Sanna, hänget med Maja och mötet med nytt och gammalt folk som andra höjdare :)

 

 

Nu ska jag ut i sola lite innan jag ska tillbaka in och tvätta.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0