Strandbryggan

Äntligen är resten av världen också vaken :) Micke drog med mig till bryggan här nedanför för att få se solen ett tag innan han skulle börja jobba. Somnade direkt.. var kanske lite trött ändå. Men nu är jag hemma och kommer nog gå mig själv på nerverna idag.. hatar att vara hemma från jobbet! Ska vila och sova heeela dagen, för imorgon ska jag upp till något viktigt... sjukt viktigt!

Bryggan vid Strand.

 

Igår var vi hos mormor som fyllde år. Fick mina hemmagjorda köttbullar med potatis och brunsås som jag beställt, GÖTTA! Var så kul att träffa familjen, var för längesen jag träffade Nora nu.

 

Syskonmys i mormors soffa <3

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: kristina

jag säger bara, MORMORS SOFFA! <3 haha saknar dig vattenhålet!

2010-07-16 @ 03:22:20
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0