Svimmar på jobbet!

A det är verkligen ett under att jag inte gjort det än! Det är så sjuukt varmt, helt omänskligt! Nästan så att det inte går att jobba i. Speciellt inte när det är kampanjstart och man ska stryka och klä dockor. Jag flyter bort!! Inte alls kul faktiskt...

 

Men jag ä äntä bitter för ikväll blire parkhäng och förhoppningsvis bad :D Sköönt! Viktor har gått på semester nu och lämnar snart Stockholm för ett tag så vi måste ju säga hejdå på någevis. 

 

I helgen har jag haft grillmys, jobbat, tittat (och sovit till) fotboll och badat vid Fågelöudde. En mysig och väldigt väldigt varm helg. :)

 

Nu ska jag laga mat och springa ner till bolaget! Ska försöka ta lite kort ikväll.

 

Drick mycket vatten!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0