TopDesign

Har absolut ingenting att göra idag. Ligger fortfarande kvar i sängen.. Har nu sett tre program av TopDesign i rad. Och jag känner hur det kliar i fingrarna. Jag känner hur mycket jag brinner för de där små detaljerna och styling. Det är inte jättestor skillnad mellan ett skyltfönster och ett rum. För mig handlar det ändå om samma sak. Att skapa en K Ä N S L A! Att beröra med små detaljer, kanske låter skitfånigt men jag kan verkligen bli berörd av ett skyltfönster eller rum. 7

 

Åååh, jag vill ha en egen lägenhet, en riktig gammal och skabbig vindsvåning på Manhattan, med konstiga vinklar, sneda tak, med betong väggar och synliga rör. Och sen så vinner jag en miljon och kan göra om, riva ut väggar och bara låta kreativiteten sätta igång!!! Vilken DRÖÖM!!




AAAAH, nu börjar det fjärde avsnittet :D

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0