The Studio

Vilken dag, jag är helt slut. Har spänt mig endel.. haha! Jag och Maja har nämligen varit på The Studio och blivit sminkade och fotade. Det var en kompis till Maja som skrivit upp Maja när hon var där och fotade så det var gratis för oss, fick vi bara betala om vi ville ha några bilder.

Jag höll på att kräkas innan för jag var så nervös. att stå framför kameran är ju inte riktigt min grej... men jag försökte bara se det som en kul grej och det blev det verkligen. Det var så pinsamt att det inte blev pinsamt :P Hahah! Det var så utstuderade poser så man hann liksom inte tänka, kände sig mest som en docka. Men fina bilder blev det verkligen! Blir så stor skillnad när man tar i en studio sådär.

 

Här är ett litet smakprov :)

 

 

 

Ikväll var det tänkt att vi skulle gå ett gäng på Grönan men eftersom vädret bestämde sig för att vara kallt och regnigt ändrades planerna till middag på Vapiano och bowling istället. Mys! Blir kanske ett glas eller två och en sväng om på dansgolvet efter det också. Det var för längesen!

 

 

/Js

 


Kommentarer
Postat av: Virre

Shit vilken kvinna! ;D

2010-07-24 @ 21:40:36
URL: http://www.viktormalmstedt.se
Postat av: Fanny

Vilken bild, vilken tjej!!

2010-07-25 @ 17:11:00
Postat av: Anonym

Det är kul med Gröna Lund. =)

2010-07-26 @ 00:28:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: issi

Du är sââ sexig jossi!!

2010-07-30 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0