Marions Gastro Diner

Att bowla på Marions Gastro Diner på Kungsgatan är verkligen att rekomendera. Nytt, fräscht och med bra drag (men drick inte deras Mojito!) Jag var där för andra gången igår med Jennifer, Maja, Micke och Lucas. Mycket trevligt, mycket trevligt :P

 

Det var meningen att vi skulle vidare till Soap eftråt men efter en halvtimmes köande i spöregn märker en av våra anhängare att legget är hemma... suck!! Så vi sket i det allihopa. Mitt partymood hade ändå dragits i botten av det kalla och blöta vädret och jag var nöjd med en extremt rolig bowling :)

 

 

Bästa bilden !

Lite blött skulle man kunna säga...

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: refinnej

hahaha, så jävla snygga!



hängde upp samtliga kläder på tork när jag kom hem.. BLÖTT!!

puss

2010-07-25 @ 15:31:45
URL: http://missingthedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0