Spanien del 2, Fuen... SCHEEROOLA !

Hallå där! Va ett tag sen.. Har varit hemma i Dalarna och haft några fantastiska dagar på Peace & Love. Nu är jag hemma igen. Jobbade min första dag efter semestern igår och idag är jag sjukskriven... SUCK! Hur ofta kan man vara sjuk??!! Blir så jävla trött på det här. Skär snart ut allt innehåll i min hals på egen hand!!

 

Så nu tänkte jag passa på att skriva Spanien del 2. Delen då jag och Maja träffas och åker till Fuen... SCHEROLA!

 

VÄLKOMMEN TILL ESSSSSPANIA  !

I brist på P2s fick det bli många goda Mojitos :) Gick ner de me!

Blev att äta endel god mat också :)

Tieeeene onameeeeesa parados?! Elle??! ;P haha

Maja hittade efter mycket letande sen älskade dansande kossan!

YEAHYEAHYEAHYEAHYEAHEYEAHYEAHYEAH !!! :D

Lyckades tillslut få en riktig utekväll. Ställena hade öppet till 7, sådärja!

Hängde med några inkasstare och bartenders från det nordiska stället Good Times. :)

 

 

 

MIDSOMMAR !

Midsommar firades i Benalmaderna tillsammans med Micke och Max.

En mycket lyckad kväll :D

 

 

Ni ser ju, två helt oslagbara veckor i Spanien!

 

 

/Js

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0