Äntligen Spanien !!

Sådärja! Då hade man packat klart! Ska bara slänga ner det sista grejerna imorgon :)

 

Ska bli såå underbart att komma iväg till Spanien i 2 veckor nu. Första veckan är jag med Micke och andra veckan kommer Maja ner och då är jag med henne. Micke är redan där nere och har varit i en vecka.. KUL att man kommer vara alldeles kritvit brevid honom nu... hahaha!! Jaja.. ska bli så skönt att komma ner iaf.

 

Nä nu måste jag sova, är en viktig morgon imorgon.. inte bara resan som jag är nervös för... hihihihihihihihi!!

 

Kommer nog höras mer medan jag är där nere. Micke har ju internet i lägenheten.. (vad har han inte...???)

 

 

 

/Js

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Sweet, updates på hur allt det andra gick snart? :) Ha det så bra där nere, hälsa Micke! Här regnar det.. 14 plus. Oh yes.

2010-06-15 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0