Hemmaplan

Då var man hemma då, efter helt oslagbara, heta veckor i Spanien! Saknar det redan, men det är också skönt att komma hem. Har setat vid datorn en timme nu, håller på att catcha up vad som har hänt i bloggvärlden, hahahah!! heeelt beroende tjej! Men jag har också lagt in alla bilder från resan. Ska kika igenom dom nu och välja ut några godbitar. Fotade alldeles för lite.. men det blev ändå över 700 bilder.. så det här lär ju ta ett tag att gå igenom :P

 

Lägger kanske upp några här sen. Lättare att berätta om resan med bilder. Blir uttråkad av mig själv av att bara skriva iaf.

 

Men hemma får jag ite vara så värst länge, för redan ikväll går tåget hem till mitt andra hem, Dalarna. Närmare bestämt till systerFanny i Djurås. Ska bli sååå kul att träffa henne, var för längesen. Så det var ett snabbt hej och ett lika snabbt hejdå till Honom igen.. börjar tröttna på det här nu.. Näst vecka börjar det på något sätt på riktigt. Längtar!

 

Längtar efter att få gör den här sommaren, som redan har fått en oslagbar start, till världens bästa! Grill på Lidingö, fler internskämt med Maja, utgångshelger med Malin, massa Saab, afterworks och så lite sol på det! NU KÖR VI BA, SNACKAR INTE !! :D

 

Ska nog klä på mig nått och kila ner och köpa lite sushi till frukost, "Fansy that??!!" ;P haha!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0