It's gonna be FAB

Vilken vecka det här blev helt plötsligt :D Går i etthundra nonstop, men kul ska det bli! Känner dock att jag inte är helt frisk fortfarande men men, det är ju bara psykiskt ;P

 

Min fantastiska vecka:

Idag: Sex and the City 2 med tjejerna på jobbet :)

Onsdag: Jobb, förhoppningsvis kunna klämma in en träning, Tigerfest

Torsdag: Jobb, direkt till Viktor för grillning, bastu och vin :)

Fredag: Jobb, supersnabbstäda, MALIN KOMMER, middag på Vapiano vidare på en drink eller två

Lördag: Malinmys hela dagen, förhoppningsvis bra väder så man kan mysa i park, UTGÅNG BIGTIME!!

Söndag: Brunch....?? Sova...??

 

It's gonna be faaaab!

 

Nu ska jag in till stan och möta upp de andra inför bion! :D Har nästan bara hört dåligt betyg om filmen men försöker att bara lyssna på roomie som sett den två gånger på bio redan :P Hahaha! Sämre än ett vanligt avsnitt kan den ju iaf inte vara och jag säger inte nej till ett suuuuuperlångt avsnitt ;P

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Jag

Hej. Vad tyckte du om SATC2? Jag gillade den inte alls, speciellt irriterad blev jag på Samantha. Gillade inte grejen med att det är så farligt att bli gammal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0