Jobbar min sista dag imorgon..

Inventering på jobbet idag... faktiskt inte lika tråkig som det låter. Inte jättekul kanske, men inte aptråkigt heller. Igår höll jag på att fixa hangtagsen och förbereda inför släppet att Sofi Fahrmans jeansshorts. :D Dom är jättefina, måste nog prova båda. Det är begränsat antal så om du vill ha ett par är det bäst att du kikar in i helgen. Du kommer inte missa dom för imrogon ska jag klä en fin docka, sätta upp skyltar och göra en liten Fahrmanyta i butiken! :P

 

Mäta-klippa-trä igenom-knyta-fästa 90 GÅNGER !!!

 

Men det blir också det sista jag gör, för imorgon är det min SISTA dag innan semestern!!! Ska bli såå otroligt skönt att få 3 veckors heelt ledigt. Känns såå bra att jag åker till Spanien på måndag också, det gör nog att jag kan koppla bort jobbet helt och hållet. Annars har jag otroligt svårt att göra det...

 

Sen ska det ju också bli underbart med sol och att få träffa Micke igen.. han åkte ner för en vecka sen ju så han kommer väl vara helt svart nu. KUL att ligga brevid honom på stranden.. aja, jag gör det så gärna ändå. Fick till och med prata med honom några minuter på telefon idag, blir glad av hans röst och nu längtar jag ännu mer tills måndag :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0