Lördagskvällen

Gårdagskvällen blev heelt bra på många sätt och inte bara ett ;P hahahahhaa!!!

 

Började med häng i cornelisparken för att ha en överrasknings fest för Tim som snart blir 25 :) Var en gullig liten minipark med finaste utsikt över finaste staden, värmande solstrålar, massa roligt folk, mousserande vin och plockmat, jag klagade INTE! :D

 

Massa mys ! Tack för det underbara folk! :)

 


 

Jag och Malin avlägsnade oss ganska tidigt för att hinna ut till Lidingö en sväng innan krogen som bara vääntade på oss ;P hahah! Det blev myycket trevligt på Mickes terass och vi stannade där längre än väntat. Men vi fick med oss en bunt ut iaf och lyckades tillslut få en taxi som alla fick plats i. Vi gick direkt till Solidaritet. :) (Tack Semi!) Blev en heeelt bra kväll, som slutade oväntat bra! Malin stod för den största underhållningen! hahahahahahhaha!! Det kan bli så ibland ;P Gillar dig skarpt iaf <3

 

Malin

Emil

Micke

Malin & Magnus

Jag & Micke

Niklas & Jag

 

Tack allihopa för en grym kväll! Det här gör vi om!!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0