Spanienresan del 1

Sådärja, det var nära ögat att jag missade tåget. Tyckte jag hade så mycket tid men så skulle jag ju packa också.. i samma väska jag hade i Spanien. Hatar verkligen att packa upp så det blev att vända hela väskan upp och ner, plocka ut lite götta jag skulle ha med mig och slänga ner resten. Började med detta 25 minuter innan tåget gick. Blev en svettig färd till centralen... Men jag hann! :D

 

 

Sitter och försöker lägga upp lite bilder på Facebook, men det går inte så bra.. så jag slänger upp lite bilder här istället så ni får höra om vår underbara resa lite mer. :)

 

Min resa började i Benalmaderna där Mickes pappa har lägenhet. Här en utsiktsbild från den ena balkongen. Tillhörande pool kikar fram mellan de vackra vita husen.

Vi åkte kabinbana upp i bergen och tittade på den fantastiska utsikten och Micke tittade mycket intresserat fågelshowen. (helt uttråkad, jag bryr mig inte särsilt mycket om djur om man säger så...) Tänkte på mamma hela vägen upp där vi dinglade i luften, hon hade svimmat!! :)

Micke åt glass varje kväll, passionerat som ett litet barn.. :)

Vi åkte båt och Micke är som tagen från en reklampelare, hahahaha!!

Förlåt att jag lägger upp den här bilden men det här var verkligen Mickes höjdpunkt på heela veckan. Tror aldrig jag sett honom skratta så mycket. HAHAHAHHAA!!!

Allt har känts så bra och mer än vad jag vågat hoppas på. Jag vet nu..

 

 

Här hade jag tänkt börja berätta om min och Majas resa men nu dör min dator om bara några minuter så jag får fortsätta med det senare.

 

 

/Js

 

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

sweeeeeeeeeeeeeet

2010-07-01 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0