Vardagssörja

WEI! Kom iväg och tränade igår, var en vecka sen nu. Varför låter jag det gå så långt när jag tycker att det är så kul och så otroligt skönt?! Jag visste att jag skulle sacka ihop när jag blev sjuk. Åkte till London och var sjuk i två veckor och så var det kört.. har tränat minst 4ggr/veckan sen i februari så döör man helt månaden innan semestern, inte ok!! Ska försöka hinna med att hårdträna nu innan jag åker till Spanien på måndag..

 

Ska bli sååå underbart att komma iväg!!! Micke är redan där och jobbar på brännan och smakar ut de bästa resturangerna tills jag kommer ;P Perfekt! Bara tre ynka jobbdagar kvar nu :D

 

Sådärja! Nu har jag bokat ett Core bosu pass imorgon, mitt favvopass med Mathias och det bästa av allt.... VAA??!!! Cirkelträningspasset är borta.... :'( Jaja, får väl träna kl 11 på lördag då. Hmm.. kanske inte så jätteskönt efter att ha varit ute och diggat Åsas skivor på fredagen. Yeye, det får lov att gå!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0