"Am I Sexual, YEAAAAAH"

Näääääj men vad är detta??!! Snö?! :O Jag som hade planerat min skinnjackeoutfit och tänkte ha en shoppingdag på stan... känner mig ju SÅDÄR shoppingsugen nu faktiskt. Men efter att ha fått glädjande nyhter från Halmstad blev jag lite mer pepp igen, haha!

 

Förresten!! Man vaknade väl av sig själv klockan 9:45. Gick upp direkt och sprang ner till friskis och hann med passet kl 10. haha! Hurtigt! Var en schlager/90s fan till ledare. Sjuuuukt klämcheck liiiiiiite homosexuell kille som var ledare och sprang och gjorde high fives med motionärerna och sjöng med i preciiis ALLA låtar. Hade övnigar som speglade texten i låtarna och ja.. ni fattar HELA grejen! PLUS att han berättade att han hade överrörliga höfter, så han tog ut dom rörelserna lite extra hahahahahhaha!!! Värst var när det var Backstreet Boys "everybody" och han slickade sig runt munnen och klämmde i extra när Nick sjunger "Am I SEXUAL, YEAAAAAH" hahahahhaa, Maja du hade kräkts!!!! :L

 

 

Efter den lilla berättelsen blev jag helt plötsligt helt pigg. Så nu blir det shopping och ignorering av vädret :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0