Andreas Wijk

Andreas Wijk bloggar för Veckorevyn om stil. Jag är ingen slavisk följare till hans blogg, men jag älskar hans stil. Han brukar lägga upp "månadens outfit" och då brukar jag gå in och titta på hans outfitbilder, blir alltid lite  inspirerad och tycker han klär sig grymt.

 

Exempel på en "månadens outfit-bild"

 

Han är även ett av ansiktena i H&Ms jeanskampanj:

 

 

Och det är inte slut här. Inte nog med att killen har stil, han har pipa också. Lyssna HÄR!

 

 

/Js

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Jossan, jag trodde att vi kom överens om att han skulle hålla sig till modet!!!!

2010-03-03 @ 10:44:40
Postat av: Jossan

hahaha!! yeye, men bara när han sitter, tittar ut över vattnet och sjunger smörig accapella :P haha

2010-03-03 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0