Cafékväll på jobbet

Igår bjöd JC Drottninggatan upp till fest och fina erbjudanden tillsammans med tidningen Café! Det blev som alltid en  grym kväll med massa öl, chips och trevligt fölk. :)

 

Jag gick på nån form av överenergi och sjätteväxel då jag bestämde mig för att gå ut efteråt trots att jag jobbat från 8:00-22:30. :) Men det var ett bra beslut! Det var synd att alla splittrades men vi blev ett härligt gäng på Soft. Men efter Soft gav vi upp och la ner spyan. Jag la av på den åttonde växeln när jag kom på att jag faktiskt börjar kl 8:00 idag med.. Så jag och Viktor splittade en taxi, skönt att få sällis till dörren. :) Men mindre skönt att drinkarna slog till som värst när jag kom hem. hahahahahaaa!! yeye, man får göra bort sig ibland.... ;P

 

Alltid lika kul att titta på kameran dan efter när man gett bort kameran hela kvällen :)

 

 

Bra kväll ! :)

 

 

Om man fick bjuda kunderna på öl och chips och hålla på som vi gjode igår skulle jag älska att sälja :P

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0