Cuts like a knife, KNIIIIIIFE

Igår la min käre vän Kicki upp en bild från en resa som efteråt tydligen inte inträffat, för vissa iaf.... Det var en resa jag, Kicki, Malin, Björn, Pär och Isac gjorde till Stockholm och tittade på Bryan Adams. (Fortfarande ett stort frågetecken hur fan vi lyckades få med os Pär, Isac och Björn...) Sjuuuuukt kul och massa roliga intern minnen! Kunde inte sluta skratta igår och deffenitivt inte sova! HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAA!!! Men det är antagligen bara Kicki (och kanske Isac, Pär och Björn) som kommer skratta åt detta inlägg (eller kanske några av er som aldrig sett mig i platinablont hår också :P)

 

HAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAAA!!! 
Sååå klockren, så fick man med Isacs obligatoriska min också!!!

 

Nämen det va en tjejresa det här.. det ser ni väl?! ;P 
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAAA!!

 

HAHAHA!! okej, ni fattar att jag sitter här och dör av skratt nu !!!

hahahahahaha men titta på den förgäves peppande Björnen!!! hahaaha!

 

HHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA!!!

På själva Bryan Adams konserten då vi ringer till varsin kille som vi inte tänker på sitter i samma lägenhet och är heeeelt ointresserade av vårat skrik. De lägger ifrån sig mobilerna och låter oss betala! THAAANX!!

 

CUTS LIKE A KNIIFE, KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFEE !!!!

 

(vi) OOOOOOH THINKING ABOUT........

3 sekunder senare:

(Bryan och resten av publiken) OOOOOOOH THINKING ABOUT......

Vi hakar på som om inget har hänt och döööör istället när vi kommer hem och hör detta på inspelningen på min mobil!!! HAHAHAHAHAHAA!!!

 

 

Det här låter säkert inte alls så sjuuukt kul som det verkligen var och fortfarande ÄR ! Men var bara tvungen att dra upp den här resan och de här minnena. Och jag vet att Kicki kommer sitta i USA och dööö av skratt nu också, så det var det värt :P HAHA!!

 

 

kniiiiiiiiiife !!

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: kristina

allvarligt talat, jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR verkligen av garv, hahhahahahahahaha :D FY FAN! korten är ju så jävla klockrena! det går liksom inte att förklara för utomstående hur sjuk den här resan va! HAHAHAHA åh jag döööööööör! MINNEN! <3

2010-03-17 @ 00:31:39
URL: http://kilu.blogg.se/
Postat av: roomie

haha, ni lär ju haft rätt kul här....!! jag älskar internskämt! min största hobby! =D

2010-03-17 @ 01:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0