Deko

Idag har jag börjat fixa lite med min fotovägg.. vill ha massa småramar där man kan byta ut korten ofta.. men sen har jag den där stora ramen som nu är vit som jag vill ha ett foto som kan sitta ett tag. Eftersom det kan jag ju inte skriva ut hemma heller. Men vad ska jag sätta där?!! Jag vill inte ha en festbild där utan där vill jag ha ett fint foto, har bara inte hittat det rätta än. Jag gillar ju när saker och ting betyder nått också, vilket gör det svårare. Det är svårt att hitta på att man känner något för ett foto som bara är ett fint foto...

 

 

la ut det jag gjort idag på golvet. sen får mitt kära "expoöga" hjälpa mig att sätta upp det snyggt på väggen ;P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0