Denim on my mind

Är helt snurrig i huvet efter den här dagen. Först förvirrade jag bort mig totalt när jag skulle hitta till läkaren och sen var väl själva besöket inte det roligast heller och lång tid tog det också. Väl på jobbet hade jag missat kicken och därmed också frukosten. Vilket betyder, noll energi. Så är jag ändå så dum så jag håller mig och står ut till lunch ändå. Sen har jag verkligen kämpat med att flytta jeans idag. Var helt inne i mitt och fattade inte vad som hände när musiken dom... det var visst dags för stänging.. wöööps!

 

Men det är värt att jobba hårt. Jag vet att det lönar sig i slutändan. Och om jag inte hade jobbat så hårt idag hade jag eller någon annan fått göra det imorgon. Och imorgon ska jag göra skyltfönster och har inte tid att göra värsta stora jeansflytten. Yeye.. nog om jobbet!

 

Pratade med mamma ikväll och hon kanske kommer ner till helgen och hjälper mig lite med allt som behöver fixas ordning i lägenheten :D Skulle vara sååå underbart om hon gjorde det. Men det är inte säkert att hon kan ännu... skulle ju också vara skönt att inte vara heelt själv över påsk. :)

 

Nu ska jag försöka sova lite, heelt slut. Orkade inte ens träna idag... :/

 

Nighti

/Js

 

ps. kan mina medelålders grannar med dörren tapetserad med INGEN REKLAM TACK-skyltar sluta PUMPA musik hela dagarna och kvällarna??!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0