Done that...

Idag har jag varit och träffat en gyminstruktör för jag ville få ett styrkeprogram upplagt för just mina behov. Men ack så fel jag hade. Vi var tydligen två stycken som skulle gå samtidigt. Och det här var bara en grundinstruktion. Han gick bara igenom ett grundpass som är lika för alla... KUL! Att ställa in maskiner och gör bencurls har jag liksom gjort klart. Det var ju därför jag ville ha den här instruktionen. Jag frågade lite andra frågor ändå, men det kändes så dumt då den andra tjejen aldrig satt sin fot på ett gym... Ska boka en till tid då jag får en mer personlig genomgång!

 

 

Efter passet med Josef slank jag in på ett medelpass trots att det var fullt... uuups :P Nu tittar jag på Svenska Hollywoodfruar för första gången. Det programmet och de människorna skrämmer mig, det är ett sjukt program men jag kan inte låta bli att roas av det. hahahaha!! :D

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0