Flumm . . . . . . . .

Ibland blir jag så himla förvirrad och så full av tankar. Har blivit riktigt grym på att inte tänka så mycket men ibland går det inte att hålla emot och det slinker igenom ett par tusen tankar. Och så tänker jag att: "nej sluta, inte tänka så mycket" men så kan jag stoppa mig själv att stoppa mig och tycka att det är ganska "kul" att tänka mycket och vara lite förvirrad ibland. haha! Kanske låter helt stört. Men men.. det är lite som att "hälsa på" den gamla Jossan. För förut gick det inte en dag utan att jag tänkte för mycket.

 

Men just nu är jag mest förvirrad över att jag inte vet vad jag själv tycker och tänker. Och då hjälper det ju inte att tänka ännu mer.. nej.. haha! Okej det här blev flummigt...

 

Nu ska jag sluta tänka över huvudtaget, titta på ballar av stål och kanske snegla lite på "kärleken checkar in".

 

Shoppingen idag gick förresten sådär.. köpte ett perfekt överkasst och lite annat som jag inte hade tänkt köpa. Men jag hittade ingen stekspade. Hur svårt ska det vara??!! Tyckte inte om någon, hahah! Har höga krav på mina stekspadar! haha!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0